Header image Interclassics - Downsouth Events - 1
Header image Interclassics - Downsouth Events - 2
Header image Interclassics - Downsouth Events - 3
Down South Beeldmerk

interclassics-autobeurs

Aan deze jaarlijkse terugkomende exclusieve beurs hebben wij tweevoudig mogen bijdragen. Enerzijds hebben wij de stand van Dreams aangekleed. Anderzijds werden onze hostesses ingezet voor de rode draad tijdens de exclusieve preview en de klantbeleving en administratieve afhandeling van de veiling.

 
Interclassics logo
Down South Beeldmerk

Bevindingen

Down South Events is een gewaardeerde DREAMS partner waarmee we al jaren mooie events zoals o.a. de Maastrichtse Haringparty en InterClassics tot volle tevredenheid samen vormgeven. Een energiek en charmant team, onder leiding van Giulia en Ler, zorgen voor de creatieve en persoonlijke invulling, ontzorgen en schakelen snel en efficiënt. Ze zijn genereus in hun gastvrijheid en plezierig om mee te werken. Voor DREAMS de perfecte ondersteuning voor high end events!

Danielle Dessart, founder DREAMS powered by Top Shops

Down South Beeldmerk

onze inzet in deze case

Interclassics is een jaarlijkse terugkomende exclusieve en klassieke autobeurs, die wordt gehouden in het MECC Maastricht. Dreams powered by Topshops vormt een van de partners van Interclassics. Danielle Dessart, de eigenaresse van Dreams, organiseert diverse business gerelateerde bijeenkomsten, events en partnerships. Tijdens de beurs vinden zij het belangrijk om een connectie te maken tussen de exclusieve auto;s en hun klantenkring, maar ook om een hereniging te bewerkstelligen van partners die samenkomen. Wij hebben bijgedragen aan de inrichting van de stand die klaarstond om deze doelen te verwezenlijken.

Tevens werden wij ingezet door het beursgebouw MECC zelf. We creëerden hospitality door hostesses op de vloer te plaatsen, die tijdens de exclusieve preview de VIP gasten verwelkomden. Tijdens de veiling hebben wij de verkoop van loten en de promotie verzorgd. Belangrijk hierbij was de klantbeleving, maar ook de administratieve afhandeling. Na afloop van de preview stonden de hostesses wederom bij de uitgang om de gasten te bedanken en een goodiebag mee te geven. De gedetailleerde conceptuele aankleding van vinden wij altijd erg belangrijk. Zo ook onze hostesses. Het Italiaanse automerk Lancia en de daarbij behorende kleur rood werd doorgevoerd in de gehele beurs. Gezien het van belang was dat onze dames eveneens in stijl waren gekleed, droegen zij de rode kleur en kleine Lancia auto's in het haar. Zo dragen onze hostesses niet alleen bij aan de sfeer, maar ook aan de herkenbaarheid van de stijl van een evenement.

Foto: Gerlach Delissen

Janneke - Eventmanager

 
Janneke - Eventmanager
Down South Beeldmerk

Impressie

Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South impressie Interclassics
Down South Beeldmerk

Vergelijkbare projecten

DAF

Wat zeggen onze klanten

Je komt zelden zo’n  goed evenementbureau als Down south tegen. Jong, dynamisch, efficiënt en bijzonder creatief, dat zijn de eerste woorden die me te binnen schieten. Niets is te veel.

DAF
DAF

Bekijk alle projecten

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie vindt u op onze Privacyverklaring pagina.OK